Marek Kopel - teaching
Lectures
I was responsible for the following courses (with dates of latest edition)
- Video Games (taught in Polish as "Gry komputerowe" - II cycle) - 7 ed. since 2016
- Video Game Programming (taught in Polish as "Programowanie Gier" - I cycle) - 3 ed.
- Information Retrieval Systems (taught in Polish as "Systemy Wyszukiwania Informacji" - II cycle) - 6 ed. since 2017
- Databases (I cycle) - 8 ed.
- Video Game Design (II cycle) - 2 ed.
- Introduction to Game Development (I cycle) - 2 ed.
- Database Design (I cycle) - 2 ed.
- Intelligent Web Applications (taught in Polish as "Inteligentne Aplikacje Webowe" - II cycle) - 1 ed.
- Mobile Web Systems (taught in Polish as "Mobilne Systemy Webowe" - II cycle) - 1 ed.
- IT System Integration (taught in Polish as "Integracja Systemów Informacyjnych" - II cycle) - 2 ed.
2022/23 - summer
2022/23 - winter
2020/21 - winter
2017/18 - summer
2014/15 - summer
Team projects (ZPI, as supervisor)
- HarmonyIo
- CAST - Combat and Spellcasting Tactics: Wand and Whisper
2024.12
MSc Theses (as supervisor)
- Jan Krakowiak Badanie porównawcze silników do gier pod względem wsparcia dla wirtualnej rzeczywistości.
- Damian Kreisich Application of analysis methods for collaborative music encyclopedia MusicBrainz to gather knowledge about changes and trending in world’s music industry.
- Marta Rutkowska Badanie porównawcze immersji w tradycyjnej grze komputerowej oraz jej implementacji w wirtualnej rzeczywistości (VR)
- Grzegorz Maciejewski Methods of procedural environment generation in games
- Witold Szczurek Parallelization of AI training process in video games
- Sebastian Jantos Methods of mapping sound to Dolby Atmos in isometric games
- Bartlomiej Stanasiuk Methods for implementing user movement in VR
- Adrian Szczerbiński Multithreaded game engine architecture
- Marcin Ławski AI methods for video games
- Sarper Temel Methods for implementing games base on real map data
- Ihsan Sabri Senturk Methods for implementing games base on real map data
- Adam Pociejowski Methods for creating Non-Player Characters in Virtual Reality
- Dominik Wojnar Methods for designing DNPC (dependent non-player character)
- Maksim Buben Agregator wyników zapytań w wyszukiwarkach internetowych
- Michał Winkler Wpływ wirtualnej rzeczywistości na ośrodek równowagi w badaniu posturograficznym
- Marek Pawluch Metody tworzenia gier sterowanych głosem
- Denis Tatina Wpływ technologii progresywnych aplikacji webowych na jakość świadczonych usług w sieci Internet
- Odyseusz Spiridis Procedural heightmap generation for level of detail purposes
- Maciej Wolański Metody analizy nastawienia emocjonalnego wynikającego z muzyki oraz z tekstu piosenki
- Marcin Borowiński Porównanie metod implementacji inteligentnych zachowań postaci w grach 3D
- Przemysław Drgas Metody tworzenia gier wykorzystujących Google Cardboard
- Michał Kłoś Metody tworzenia mapy głębokości na pod-stawie fotografii
- Katarzyna Nieszczesna Metody eksploracji Linked Data
- Michał Mróz Metody tworzenia interaktywnych kursów e-learningowych
- Kamil Męcik Metody implementacji gier w silnikach 3D
- Mateusz Białczak Aplikacje urządzenia odbierającego strumień (Chromecast)
- Marcin Worońko Metody rozumowania dla Semantic Web
- Piotr Rusiniak Metody wizualizacji Linked Data
- Michał Matuszczyk Digital signal processing for music transcription
- Adam Małek Metody generowania plansz w grach sieciowych
- Norbert Janik Systemy SOA umożliwiające orkiestrację i choreografię dla usług sieciowych
- Bartosz Grzyb Wizualizacja muzyki w środowisku 3D
- Michał Karasiewicz Wykorzystanie sensorów urządzenia mobilnego do rozpoznawania gestów znanych z kamer głębi (Kinect)
- Filip Marek Inteligentne wnioskowanie w sieci semantycznej web 3.0
- Ewelina Sigda Przegląd technologii NoSQL
- Tomasz Małysz Agregator strumieni treści z serwisów społecznościowych
- Tomasz Modrzyński Analizerka ofert internetowych
- Tomasz Lis Tworzenie muzyki przy pomocy gestów
- Michał Herman Aplikacja mobilna realizująca powiadomienia głosowe za pomocą metod Text-To-Speech
- Oleksandr Vysochynskyi Software looper pedal
- Krzysztof Jastrzębski OMR for sheet music digitization
- Jacek Miśkiewicz Wpływ nowych interfejsów mobilnych na interakcję użytkownika z systemem w kontekście rzeczywistości rozszerzonej
- Adam Niewierski System przetwarzania dźwięków na poziomie harmonii
- Paweł Banach 'Analizerka Wydatków' - system wspomagający analizę transakcji finansowych
- Damian Wójtowicz 'Inteligentny Transkryber' - system umożliwiający konfigurowalną transkrypcję muzyczną
- Wojciech Tarchalski Inteligentny Agent Użytkownika działający w sieci semantycznej Semantic Web
- Rafał Adamowicz Serwis społecznościowy z możliwością tworzenia prywatnych dynamicznych list przebojów. Implementacja filtrowania kolaboratywnego danych w serwisie
- Dariusz Olszowy System “improwizujący” solo do zadanego podkładu muzycznego. Opracowanie (adaptacja) metod i implementacja prototypu
2021.06
2020.06
2019.06
2019.01
2018.06
2018.02
2017.06
2017.02
2016.06
2016.02
2015.07
2015.02
2014.07
2014.02
2013.02
BEng Theses (as supervisor)
- Filip Mączko Gra 2D z zniszczalnym terenem zaimplementowana w Unity
- Kamil Socha Narzędzie do projektowania zachowań jednostek sterowanych przez komputer, działających z paczką Unity Entities
- Piotr Wątorski Dungeon crawler game with procedural generated world in Unity
- Leszek Szymczak First Person Shooter with procedural generated level made in Unreal Engine
- Julia Birecka Mobile platform game created with Unity
- Ali Tahsin Saribudak RPG game with 'quiz it' implementation
- Natalia Gałda, Aldona Pieniążek System webowy do tworzenia i rozgrywania paragrafowej gry detektywistycznej
- Dawid Antczak Gra typu „survival” z proceduralnie generowanym światem
- Kamil Wojtysiak Video game with local multiplayer based on Unity Engine
- Daniel Sikora Narzędzie wspomagające proceduralne generowanie świata gry
- Drozdowski Karol, Dwojak Jakub Gra z gatunku RPG jako aplikacja Webowa
- Bartosz Matuszczyk Gra survival wykorzystująca technologie wirtuanlej rzeczywistości przy użyciu silnika Unity
- Bartłomiej Szcześniak Emulacja przenośnej konsoli gier video z użyciem języka C# na platformie Windows
- Adrianna Zielińska Implementation of a VIRTUAL STUDIO TECHNOLOGY plugin
- Dawid Betlej Gra mobilna stworzona w Unity
- Adrian Lasota Gra przygodowo-zrecznosciowa w wirtualnej rzeczywistości
- Konrad Jakubowski Gra mobilna z proceduralnym generowaniem poziomóww silniku Unity
- Daniel Kończyk Muzyczna gra na platformę Android
- Michał Ilczuk Gra typu „Tower defense” na system Android
- Krzysztof Heldt Gra sterowana głosem
- Marek Derkowski Gra z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości
- Tomasz Jopek Aplikacja mobilna: sklep z elektroniką
- Mateusz Gadzaliński Aplikacja mobilna dla kinomanów
- Tomasz Czubocha Aplikacja mobilna wspomagająca rozliczanie długów
- Michał Bryła Aplikacja webowa do udostępniania niezwykłych miejsc w Polsce
- Krzysztof Desput Karaoke application for smartwatch
- Jakub Amanowicz Aplikacja eLearningowa
- Natalia Adamus Portal ogłoszeniowy umożliwiający wystawienie ubrań na sprzedaż
- Mateusz Wielgosz Aplikacja zarządzająca listą zadań za pomocą głosu
- Andrzej Cabaj Aplikacja na smartwatch do sterowania odtwarzaniem muzyki poprzez WIFI
- Maciej Lickiewicz Mobilna aplikacja do zdalnego sterowania
- Piotr Łęcki Aplikacja do zarządzania finansami
- Bartłomiej Kuciński Projekt i implementacja aplikacji mobilnej do zarządzania zadaniami
- Maciej Kwiatkowski Aplikacja mobilna prowadząca statystyki pojazdów
- Mariusz Nabiałek Muzyczny serwis społecznościowy
- Maciej Piechoczek VST/AU hybrid sound synthesizer
2021.01
2020.06
2020.01
2019.06
2019.01
2018.01
2017.01
2016.07
2016.01
2015.01